۰
seo-principle-not-change

۱.       محتوا همچنان پادشاه است.
همه ما این موضوع را میدانیم و بهتر است به موضوعات  نکات دیگر بپردازیم.فقط توجه داشته باشید که داشتن محتوای منحصر بفرد و خوب همچنان مهم ترین پارامتر در بررسی موتورهای جستجو میباشد . این موضوع باعث میشود که اگر از تکنیک های دیگر سئو نیز استفاده نکرده اید میتوانید با داشتن محتوای منحصر بفرد ترافیک بسیاری را کسب کنید.


۲.     شما باید با گوگل همکاری کنید و برخلاف آن عمل نکنید.
هنگامی که برای بهینه سازی وبسایت خود در تلاش هستید اساسا دو روش را میتوانید انتخاب و دنبال کنید: روش اول اینست که با برخلاف و در تضاد گوگل عمل کنید و روش دوم اینست که با آن همکاری کنید.
در روش اول شما تلاش بر پیدا کردن نقاط ضعف الگوریتم ها دارید ، بدنبال راهی برای فریب خزنده موتور جستجو هستید ، و یا بدنبال روش غیر اصولی برای افزایش ترافیک خود هستید و به همین صورت. به این گروه از افراد سئوکاران کلاه سیاه گویند.در واقع این روش ممکن است در بازه زمانی کوتاه کاربردی باشد اما اصلا روش مناسبی نیست چرا که بدون شک با استفاده از این روش در طولانی مدت دچار مشکل خواهید شد.
در غیر این صورت اگر با گوگل همکاری کنید در مدت زمان بسیار ترافیک بسیار مناسبی را دریافت خواهید کرد .
۳.       درک مدل کسب و کار گوگل.
در نکته قبلی به این موضوع اشاره شد که با گوگل همکاری کنید.اما این موضوع واقعا به چه معنا میباشد؟ این بدان معنا است که شما باید مدل کسب و کار گوگل را درک کنید و در وبسایت خود آن را ساپورت کنید.
در واقع شما باید دقیقا درک کنید که مخاطبان و بازدیدکنندگانتان چه نیازهایی دارند و با مطالب و محتوایی که منتشر میکنید در صدد رفع آن نیازها باشید. و هنگامی که مخاطبان در جستجو موضوعی هستند براحتی بتوانند در وبسایت شما آن را پیدا کنند.اگر این موضوع را عملی کرده باشید بیش از نیمی از راه را طی کرده اید.
۴.       محتوای منحصر به فرد و مفید کافی نیست.
همانطور که در نکته اول اشاره شد اولین قسمت در استراتژی سئو داشتن محتوای مفید و منحصر بفرد است.حتی اگر شما دارای مطالب با کیفیت بالای بسیار زیادی باشید باز هم برای رسیدن به ترافیک بالا کافی نمیباشد.چرا؟زیرا گوگل در رابطه با نوشتن ساده مطالب چیزی نمیداند.
۵.       از مردم بخواهید تا در رابطه با محتوای وبسایت شما سخن بگویند.
بعد از داشتن محتوای منحصر بفرد قسمت بعدی در رابطه با ایجاد اعتماد برای گوگل در محتوا و مطالب وبسایتتان میباشد. بدون استفاده از تکنیکهای فنی در این حوزه میتوانید از افراد بخواهید تا در رابطه با مطالب و محتوای شما سخن بگویند.